10 Temmuz 2015 Cuma

Mimlendim!


Eveeet evet çok uzun süredir kitap yorumu yapmıyorum. Hemen ardından da mim paylaşımıyla karşınıza çıktım. Ama inanın zaten kitap okumaya zaman ayıramıyorum. Okusam da bu sefer de yorum yazmaya fırsatım olmuyor. Ama bu mim paylaşımından sonra uzuuunca bir yorum paylaşımım olacak. İlk önce Zaman Sandığı blogunun sahibi Sercan'ın beni mimlediği şu sorulara bir göz atmak istiyorum.



1-Klişe bir soruyla başlayalım:Film mi? Kitap mı?
Dostum, genel olarak bu bir kitap blogu. You gotta be fucking kidding me!

2-Ne tür kitapları tercih edersin?

Fantastikle başladım, distopyaya geçtim (gerçi distopya da bir fantastik çeşidiydi değil mi o.O ). Şu aralar daha çok yetişkin kitapları favorim ( Christian'cığım selamlar :* ) Tabi Anita Blake serisi gibi fantastik ve yetişkin tek bir kitabın içinde birleştiyse tadından yenmez :D

3-Bir yazar olsan kim olmak isterdin?
George R.R. Martin olmak istemezdim o kesin. İyi güzel sövüyorlar dimi ona *.*
Jean Christophe Grange filan olmak isterdim herhalde.
Yada E.L.James. Kadın bir fanfictionla köşeyi döndü yahu :O

4- Bir kitap yazmaya karar versen aklına gelen ilk konu hangi türe gelirdi?
Distopik bir konu geliyor. İstanbul'da geçen bir olay örgüsü düşünsenize bir. Muhteşem bir ortam bence :/

5- Çok başarılı bir kitap yazdın. Film mi yoksa dizi mi olmasını isterdin ya da kitap olarak kalmasını mı tercih ederdin?
Dizi OL-MA-SIN! Kitaptan uyarlama dizilerde 2. sezona geçildiği an kitabın konusundan sapılıyor çünkü. Sonra diziyi izledikçe "Ben bunu böyle mi yazdım ^%+^634^%/+%&" diye söverim.
Film olsa şahane olurdu ama. Böylece tüm dünya tarafından daha uzun sürece tanınmış bir eserim olurdu.

6- Issız bir adada yanına yol arkadaşı olarak seçeceğin kitap karakteri kim olurdu?
Laneeeeet! Sadece bir tane mi olacak yani :( Off o zaman Kıyamet Sonrası'ndan Raffe olsun.En azından kısa süre içerisinde adadan uçarak tüyeriz :D

7- Hayatın boyunca sadece tek bir yazarın kitaplarını okuma şansın olsa bu kim olurdu?
(Soruya cevap bulabilmek için yarım saat kitaplığına baktı ama yanıt bulamadı)

8- İki yazar beraber bir kitap yazsa harika olur dediğin iki yazar düşün. Kim onlar?
Laurell K. Hamilton ve Karen Marie Moning. Dehşet seksi, dehşet fantastik olurdu <3 <3

9- Sonunu değiştirmeyi en çok istediğin kitap?
Labirent serisinin sonunu değiştirmesi için James Dashner'ı 5 yıl boyunca bir eve hapis edebilirim ve bu durumdan pişman olmam -_-
 
10- Önermekten sıkılmadığın, ''Dünya okusun!'' dediğin bir kitap sorsam?
Ölmek İçin 13 Sebep (Jay Asher) yada Tersyüz (Amy Harmon) olabilir. Her iki kitaptan da oldukça etkilenmiştim :'(

11- Eyvah! Bir kitabın içine hapsoldun, hem de ana karakter olarak. Hangi kitap olsa ''Beni burada bırakın.'' derdin?
Bu kitaba eskiden olsa (lise zamanlarımda filan) şüphesiz Harry Potter derdim. Ama ben Ana olsam, bir de Christian Grey olsa... Kötü mü olurdu bee <3 <3



Sorular bitti. Geldik mi benim birilerini mimlemem gereken yere? Geldik ama ben bariz bir şekilde birilerini mimlemiyorum. Mimi ortaya koyuyorum. İsteyen alsın. Soruları zevkle cevaplasın. Herkese selam olsun. Seviliyorsunuz :*

NOT: Haber bülteni kapatır gibi mi oldu o.0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top