5 Ocak 2014 Pazar

Yorum : Music of the Heart - Katie Ashley











Kitabın Adı: Music fo the Heart

Yazar: Katie Ashley



Sayfa Sayısı: 369



Runaway Train Serisi 1. kitap



Henüz Türkiye'de çıkmadı.

Goodreads puanı: 4.05


Kitabı internette dolaşırken buldum ve hemen Goodreads puanına baktım. 4.05'i görünce kim tutar beni. Hemen naptım ettim, elde ettim kitabı. 

Kapağıydı tanıtımıydı derken kendimi "Günahkarlar Turnede" serisine benzer bir hikayede bulacağımı zannediyordum.

Kitabın ana karakterlerinden güzeller güzeli Abby Renard -biz onu daha çok Angel ismiyle anacağız- tur otobüslerinin olduğu kalabalık bir yerde üç abisi Micah,Gabe ve Eli'ın oluştuğu rock grubunun tur otobüsü yerine Runaway Train’s grubunun otobüsüne biner. Yanlış otobüse bindiğini ancak kendini Runaway Train’s grubunun solisti Jack Slater'ın yatağında bulduğunda anlar.


Diyeceksiniz ki madem yanlış otobüse binmiş neden abilerinin bulunduğu otobüse geri dönmüyor? Çünkü abilerinin tur otobüsü çoktan yola çıkmış durumda. Her ne kadar ilk uçağa binip abilerinin yanına döneceksede, Jack'in Abby hakkında fazla kibar, hassas, narin kız imajı hakkında söyledikleri Abby ve Jack'in bir iddiaya girmesine neden olur. Abby kendini kanıtlamak için bir hafta boyunca Runaway Train’s grubuyla birlikte kalmak ve onlara katlanmak zorundadır. Ama Jack'le daha ilk tanıştıklarından beri aralarında oluşan elektrik bu durumu hem Abby hem de Jake için hiç de kolaylaştırmamaktadır. Üstelik Abby'nin sadece dış görünüşü değil sesi ve kişiliği de Jack'i kendinden geçirmektedir.


Abby her ne kadar narin bir kız gibi gözükse de üç abisi olunca az çok onlardan bir şey kapmış. Gerektiğinde ağzı bozulabiliyor :D Yine de daha önce hiç kimseyle birlikte olmamış Abby'cik. Haliyle Jack gibi her konser çıkışı yatağına birini götüren rock yıldızının yanında Abby fazlasıyla tecrübesiz, adeta yavru ceylan :P


Jack Slater ise bence ciddi ruh sorunları olan biri.Tamam taşsın, yakışıklısın, flört etmesini de iyi biliyorsun ama Abby'e yaşattıklarını bana yaşatsaydın ayağına beton dökülmüş bir şekilde denizin dibini boylardın. Tamam ailevi sorunlar yaşıyor olabilirsin ama azcık elin ayağın dursun dimi!





Abby'cim sabrına hayranım ama senin ki artık mallık sınırını geçmişti. Her şey affedilir mi evladım. Az aç gözlerini. Sen daha iyilerine layıksın gerçekten.


Yazar her bölüm anlatımı karakterleri değiştirerek vermiş.Bir bölüm Abby'nin gözünden bir bölüm Jack gözünden görüyoruz olanları.  Bence iyi de olmuş çünkü başka türlü Jack'in aklından geçenleri anlayabileceğimizi zannetmiyorum. Neyse ki Abby'ciğimiz sabırlı biri yoksa kitabın sonunun nasıl olacağı faza bariz olurdu.


Kitap okunur mu? Okunur. Ama bence 4.05 puanı hakedecek bir kitap değil.Ben sadece 3 puan verebilirim. 







1 yorum:

  1. Ben bu kitaba açıkçası 5 üzerinden 1 puan verdim. Sonuna kadar okudum ve bir inceleme de yazdım işin garibi. İstersen, burada: http://vampirellaninguncesi.blogspot.com.tr/2014/01/inceleme-music-of-heart.html

    YanıtlaSil

back to top