4 Haziran 2014 Çarşamba

Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim!



Yeni başlayan, bloglar arası eğlenceli etkinliğe ben de Okur-Yazar'ın beni mimlemesiyle dahil oldum. Hadi bakalım beni biraz tanıyın ;)



Blog açma hikayeniz nedir?

Sürekli kitap okuyan biriyim. Şimdiye kadar hiç boş kaldığım görülmedi ve okuduğum her kitaptan sonra bu kitapla ilgili  birilerini rahatsız etmeyi, spoiler almayı, kitapla ilgili konuşmayı huy edinmiştim. Sonunda kendime ait bir blog açtığımda tüm bunları kendi blogumda yapmayı düşünmüştüm ama okumaktan, yazmaya vakit kalmıyor yahu...


Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

Çok sevdiğim biri bana bir gün böyle hitap etmişti. Haylaz... Şaşırmıştım. Sapık, cani, saf, korkak, vahşi... Pek çok şey söylendi hakkımda ama şimdiye kadar en çok hoşuma giden bu oldu ve blog ismimde kullanmaya karar verdim :3

Hangi mevsimi seversiniz?

Kış galiba. Ama karların eridiği saçma, ılık zamanlar değil. Buz gibi havada kar yağarken eve girdiğinde hissettiğin rahatlama, üstünü değiştirdikten sonra hissettiğin rahatlama olur ya... İşte onu çok seviyorum. Gerçi yazı da seviyorum çünkü yazın domatesler mis gibi kokuyor  <3

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

Sıcak çorba, ıhlamur, kestane ve dışarda rüzgarın oluşturduğu tipiyle ortalığı karıştıran kar yağarken çıkan çığlık gibi ses, ağır yorganın altındaki kedileri özendirecek derin uyku...

Kırmızı ruj mu eyeliner mi?

Hiçbiri. Makyaj malzemesi olarak sayılabilecek elimin altındaki tek şey 5-6 renk oje. Makyaj hiç bana göre değil :/

Blog yazmak sana ne kazandırdı?

Bir çok arkadaş kazandırdı öncelikle ve aklımdaki hiç düşünmeden geniş bir çevreye aktarabilme gücü verdi bana.


Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?

Yazmak için aklımda bir kaç güzel kurgu var aslında. Ama hiç bir zaman cesaret edemedim. Belki ilerde... Ama şimdilik okumak diyebilirim.

Şiir mi roman mı hikaye mi?

Şiir mi? Benim kafam şiirden hiç basmaz valla. Hikayeler de fazla çabuk bitmiyor mu sizce. Dişimin kavuğuna yetmez. İyisi mi romandan vazgeçme ;)

En çok etkilendiğin film?

Hızlı ve Öfkeli serisi olabilir belki. Filmdeki aksiyon vücudumda adrenalin salgılanmasına neden oluyor. Duygusal olarak düşünürsek Yeşil Yol'daki dev beni benden alıyor diyebilirim. Bunlar dışında animasyonları da çok seviyorum :3

Hangi tür kitap/film?

Romance  nihihiihih (ŞEYTANİ BİR ŞEKİLDE GÜLDÜ). İşin içinde seksi bad boylar yada CEO'lar varsa kafanızı şöyle bir kaldırın ve çevreye bakın. Orada kesinlikle beni göreceksiniz. Bunu dışında distopyaların barındırdığı isyan da benim anarşik damarıma girmiyor değil :D


Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?

Öğrencilikten Kazanılan: Stres, Kredi Kartı Borcu, Kısıtlı Kitap Alımı, Akbili Fulllerken Yaşanan Kalp Sekmesi
İş Hayatından Kazanılan: Para, Sıfır Borç, Kotasız Kitap.

Açıklamam yeterli mi? :P

Kitap okumak mı film izlemek mi?

Kitap okumak da bir nevi film izlemek değil mi zaten? Kendinin yönetmenliğini yaptığın...

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?

Tabii ki spor. Dolabımda klasik bir şey bulamazsınız ;)

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?

Kitap, çikolata, ekmeğin köşesi, kitap, ıhlamuruma limon, kitap, yatağıma peluş oyuncak ve kitabı söylemiş miydim?

En sevdiğin yemek nedir?

Annemin tavuksuyu çorbası ve sulu köftesi.  Anneannemin sarması ve burmalısı. Babamın hamur işleri ve balığı.

En sevdiğin dizi?

Veronica Mars,Lie to Me, Arrow, The 100, House MD. Aklıma gelenler.

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Zamanda yolculuk en kullanışlısı herhalde. Hem ileri geri giderek başkalarının düşüncelerini öğrenirim, sorduğum soruya vereceği yanıta göre konuşurum, bu bana zihin okuma özelliği vermiş olur. Ayakta olduğum bir zamana gidip almak istediğim şeyi (kumanda gibi) kanepeye götürürdüm, böylece ileri gittiğimde istediğim şey (kumanda) kanepede olur, bu da nesneleri hareket ettirme özelliği vermiş olur. Piyangoda çıkacak numaraları bilmek ise yemeğin yanındaki tatlı olurdu :P

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Yediğin yemeğin tadını alamamak, ağzının ilaçlardan dolayı çamur gibi olması galiba en kötü yanı.


Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?

Kitap, güneş kremi, diyetisyenden bir diyet listesi, telefon kılıfı ve bir oyun konsolu.


İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?

Finalde bu soru oldu mu şimdi :P Göz kalemi almıştım lisedeyken. Avondandı ve sürünce gözlerin 1-2 saatlerine bulanıyordu. Ondan sonra gözlüklerimi çıkarmaz  oldum zaten :P


Ve geldik benim mimlediklerime;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top